fredag 18 april 2008

Fredags-flicka

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ju ut som jag i början av videon! (är violinist).

Låten är en gammal goding!

Om du vill se någon bra fil i helgen rekommenderar jag Kubricks "Barry Lyndon". Det är nog min favoritfilm. "Clockwork orange" är fantastisk. Jag gillar alla Kubricks filmer. 2001... otrolig!

Får se om jag hinner kommentera dina bloggar innan jag sticker iväg...

Rebecca

Suzesan sa...

Godmorgon Niklas. Den låten har jag hört tuuuusen gånger. Den är en av min favoriter. Superbra!
Åhhhh som en sommarmorgon idag också med vädret. Hjälper upp! Hjälper mig upp. Annars är risken att man lätt ligger och "drar sig" och det brukar slut med sömn igen!
Hoppas du får en härlig FredaG
Puss Kram
/Susanne I Halmstad

Anonym sa...

Hej och god morgon Niklas!!

Härliga gamla låtar du hittar! Den här låten har jag hört och spelat massor av gånger! Det var ju på den tiden jag och mina tjejkompisar började gå ut på fredag- och lördagkvällar... Då spelades det bland annat den här låten för att komma iform :-) !! Kul att höra den igen!

Önskar dig en riktigt trevlig dag!

Massor av kramar från Anna Karin

Susjos sa...

Godmorgon!
Vilken härlig gammal goding! Minns man mycket väl! Men hu för dessa snickarbyxor som de har på sig,haha! Roligt att se dessa gamla videos ;)

Idag ska jag träffa en liten flicka faktiskt,min lilla guddotter som är 5 år. Jag har lovat henne att vi ska gå och fika,bara hon och jag. Lite pirrig är jag nog, det var länge sedan man hade små barn,och en flicka dessutom,det har jag ju aldrig haft!

Trevlig fredag!
Kram
Susanne

Anonym sa...

love is in the air..!

for unga, aldre,rika, fattiga,..
med drommar och utan ..
att ge aldrig upp -da fa man sin flicka till sist